خدمات دوربین مداربسته

خدمات دوربین مداربسته

خدمات دوربین مداربسته

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مداربسته به کلیه دوربین‌هایی اتلاق می‌گردد که در یک محل ثابت، نصب شده و تصاویر آن منطقه را در یک نمایشگر نمایش می دهد.. تصاویر ثبت شده توسط دوربین از طریق یک مدار بسته (Closed Circuit) به یک دستگاه ضبط (DVR/NVR) یا نمایشگر تصاویر (Monitor) ارسال خواهد شد. از آنجا که یک مدار بسته بین دوربین و نمایشگر تشکیل می‌شود، به غیر از دستگاه مرکزی ضبط یا نمایش، هیچ دستگاه و یا فرد دیگری توانایی مشاهده و یا ضبط تصاویر را نخواهد داشت.

تفاوت این سیستم با سیستم انتقال تصاویر تلویزیونی در بسته بودن مدار است، در صورتی که تصاویر تلویزیونی برای تمام گیرنده‌های استاندارد قابل دریافت هستند.

انواع دوربین مداربسته | خدمات دوربین مداربسته

انواع مختلفی از دوربین مدار بسته وجود دارند که با تکنولوژی های متفاوتی تولید می شوند. هر کدام از این مدل ها مناسب برای کاربری ها و مکان های مختلفی هستند و خرید دوربین مداربسته متناسب با نیاز کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طور کلی دوربین های مداربسته از نظر نوع تکنولوژی به دسته های زیر تقسیم می شوند.

  • دوربین مداربسته بولت
  • دوربین مدار بسته روز و شب
  • دوربین مداربسته اسپید دام speed dome
  • دوبین مداربسته دام  dome

مزایای استفاده از دوربین مداربسته

امنیت و حریم شخصی از دلایل اساسی است که افراد به مجتمع‌ها و مناطق مسکونی یکپارچه روی آورده‌اند. یک منطقه مسکونی و یا محله باید به گونه امن شود که فرد هنگامی که در خانه حضور دارد و یا از خانه به بیرون می‌رود، از وجود و استقرار امنیت آن اطمینان حاصل نماید.

وجود سامانه‌های نظارت تصویری مدرن و پیشرفته با توجه به خلق فناوری‌های نوین و بدیع مزایای بی‌شمار و غیرقابل باور را برای کاربران به ارمغان آورده است.

  1. امنیت.
  2. پوشش کامل محیط.
  3. اجرای قانون و جلوگیری از وقوع جرم.
  4. کنترل و مدیریت شهری.
  5. هوشمند سازی.
  6. هزینه
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید