خدمات دورکاری شبکه

خدمات دورکاری شبکه

خدمات دورکاری شبکه در اصفهان

نصب و راه اندازی خدمات شبکه

در راس معرفی خدمات شبکه باید به نصب و راه اندازی شبکه و سرور اشاره کنیم. امروزه سازمان‌هایی که بیش از چند کامپیوتر و سیستم دارند، برای سهولت در ارتباطات خود و افزایش راندمان کاری از خدمات شبکه استفاده می‌کنند. نصب و راه اندازی شبکه به صورت صحیح و استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تیم راه اندازی شبکه و سرور، داشتن برنامه ریزی صحیح و بلندمدت و پیش بینی شده است. چراکه اغلب سازمان‌های در حال رشد، برنامه توسعه و افزایش تعداد کارمندان در آینده را دارند. بنابراین خدمات شبکه باید با این دید بلندمدت راه اندازی شود.

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه

از دیگر خدماتی که می‌توانید از این تیم دریافت کنید، خدماتی در رابطه با پشتیبانی و نگهداری شبکه است. اما پشتیبانی شبکه به چه معناست؟ هر فعالیتی که در زمینه اطمینان از عملکرد صحیح شبکه های کامپیوتری رخ می‌دهد، پشتیبانی و نگهداری شبکه کامپیوتری نام دارد. یک پشتیبان شبکه که می‌تواند به صورت دورکاری شبکه با مجموعه شما فعالیت کند یا در سازمان حضور داشته باشد، وظایف زیر را بر عهده دارد:

  • حل مشکلات به وجود آمده در هر قسمت از اجزای شبکه مانند دستگاه‌های فکس، پرینتر، اسکنر و …
  • حل کردن مشکلات احتمالی نرم افزارهای مالی و اداری
  • برطرف کردن مشکلاتی چون کندی یا قطع و وصل شدن اینترنت
  • تامین امنیت
  • دسترسی دادن یا قطع دسترسی کارمندان به شبکه کامیپوتری

مشکلات شبکه می‌تواند در کار تمام افراد فعال در سازمان اختلال ایجاد کند. به همین خاطر پشتیبانی و نگهداری از شبکه پس از نصب و راه‌اندازی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پشتیبان شبکه دورکار یا حضوری| خدمات دورکاری شبکه

پس از معرفی خدمات شبکه نت گستر، یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش آید این است که نگهداری و پشتیبانی شبکه را برون سپاری کنیم یا یک متخصص شبکه در سازمان خود داشته باشیم؟ برون سپاری نگهداری شبکه به کارشناسان دورکار یا کارشناس تحت وب شبکه به صرفه‌تر است. چرا؟

  • در صورت سپردن پشتیبانی شبکه به تیم نت گستر گروهی از کارشناسان دورکار برای حل مشکلات شبکه تلاش می‌کنند نه تنها یک شخص متخصص
  • نیازی به پرداخت حقوق ثابت نخواهد بود و این مسئله هزینه‌های درون سازمانی را کاهش می‌دهد.
  • می‌توانید تنها پروژه‌ای را که در آن با مشکل مواجه شده‌اید به کارشناس دورکار بسپارید و در صورت عدم توانایی وی برای رفع مشکل، از کارشناس دیگری کمک بخواهید.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید