فروش سرور در اصفهان

فروش سرور در اصفهان

فروش سرور در اصفهان

خرید سرور در فروشگاه نت گستر فراز البرز (نت نتی) به همراه پیکربندی آنلاین + درخواست پیش فاکتور و قیمت سرور + مشاوره رایگان + گارانتی 2 ساله اصلی + ارایه مشخصات سرور + قطعات اصل، برای شما فراهم است. با مشخص کردن کاربری سرور می‌توانید مشخصات فنی سرور را تعیین کنید و در نهایت قیمت سرور را مشخص و خرید سرور را انجام دهید برای خرید سرور روی مدل آن کلیک کنید و یا با شماره 03132205089 تماس بگیرید.

انواع سرور های HP| فروش سرور در اصفهان

تعداد و مدلهای سرور hp در بازار بسیار زیاد است و شاید شما را در امر خرید به شک بیندازد شرکت نت گستر تمام تلاش خود را برای جمع آوری انواع سرور Hp کرده است تا بتوانید با خیال راحت بهترین سرور را از مابقی سرور ها مقایسه کرده و بهترین خریدتان را انجام دهید . و در ادامه قصد داریم که به معرفی انواع سرور hp بپردازیم و راهنمایی را برای شناسایی انواع مدل سرور hp ارائه کنیم . تا بتوانید خودتان سرور مورد نظرتان را کانفیگ کنید .

  1. HPE ProLiant DL
  2. HPE ProLiant SL/Apollo
  3. HPE ProLiant BL
  4. HPE ProLiant ML
  5. سرور hp RL
  6. HPE Moonshot System
  7. HPE ProLiant MicroServer

مزایای سرور hp 

  1. اطمینان‌پذیری بالا و ریسک‌پذیری پایین
  2. استفاده‌ از Open Source OS
  3. تمام سخت افزار داخلی این سرور اچ پی بسیار گوناگون و متنوع بوده است، از این رو با بودجه در نظر گرفته شده میتوان بهترین کانفیگ سرور را که نیازهای اصلی سازمان را برطرف کند تهیه نمود و اقدام به خرید سرور hp کرد.
  4. قابلیت اطمینان بالا یا High Reliability از خاموش شدن سرور hp در بازه زمانی کوتاه جلوگیری می کند. این موردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت سرورهای اچ پی به گونه ای طراحی می شوند که بیشترین کارایی و اطمینان را داشته باشند.
  5. دیتاسنتر های استاندارد را میتوان محلی جهت نگهداری سرورهای hp در نظر گرفت. طراحی سرورهای اچ پی نیز کاملا مطابق با آخرین و به روزترین تکنولوژی این دیتاسنترها به پیش می روند.
  6. از دیگر مزیت هایی که سرور اچ پی میتواند برای کاربران داشته باشد این بوده که آن ها می توانند از قابلیت انعطاف پذیری نهایت بهره و استفاده را ببرند. انواع سرورها hp از این قابلیت برخوردار هستند تا با یک دیگر مطابقت پیدا کنند و با انواع تجهیزات شبکه و همچنین نرم افزارها ارتباط برقرار کنند. سرور hp را باخیال راحت خرید کنید.
  7. سازگاری با انواع محیط‌ها و کاربری آسان
  8. کاهش هزینه و پیچیدگی‌ مجازی‌سازی
  9. کاهش زمان Downtime‌(با امکان تست و ارائه کلیه قطعات داخلی سرور HP توسط خود HP) و بهینه‌سازی هزینه‌های مصرف برق
  10. امکان مدیریت از راه دور با استفاده از ilo

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید