سیم و کابل ارزان قیمت

نکات مهم درباره ی سیم و کابل برق ارزان قیمت

سال های زیادی می گذرد که برق جایگاه ویژه ای در زندگی انسان پیدا کرده است. به طوری که تصور زندگی بدون برق در این کره خاکی ناممکن است. هدف از نگارش این مقاله آشنایی با خرید سیم و کابل برق ارزان قیمت است تا بتوانیم بهترین آن را انتخاب کنیم.

نکات مهم درباره ی سیم و کابل برق ارزان قیمت:

 

همواره در هنگام خرید سیم و کابل برق ارزان قیمت ، باید مشخصات فنی آن را بدانیم تا بتوانیم بهترین محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب نماییم.

  • کلاس هادی:

کلاس هادی که از جمله مهمترین مشخصه ی سیم و کابل است، منظور همان فلز رسانای سیم و یا کابل می باشد. معمولا جنس این کلاس ها مس ، آهن و یا آلومینیوم است که تاثیر بسیاری بر روی قیمت سیم و کابل دارد.

  • دامنه حرارتی:

دامنه حرارتی در دو حالت بررسی می شود:

  • دامنه حرارتی خم شو:

این دامنه مربوط می شود بع کمترین و بیشترین حرارتی که یک سیم می تواند تحمل کند.

  • دامنه حرارتی نصب ثابت:

این امکان را به مصرف کننده می دهد تا در بازه دمایی مختلف در محل هتایی ثابت مانند لوله خرطومی ها و یا دستگاه های برقی استفاده می شود.

سیم و کابل برق ارزان قیمت

 

شرایط فروش سیم و کابل برق ارزان قیمت:

 

به طور کلی سیم و کابل برق بر اساس هزینه های تولیدی محاسبه می شود. هرچه واسطه ها کمتر باشند هزینه این محصول نیز کمتر می شود. اما در صورت افزایش قیمت فلزات مانند مس، آلومینیوم و… درصدی هم به قیمت محصول اضافه می شود.

سیم و کابل برق دارای تنوع بسیار زیادی هستند که هر کدام عایق، روکش و هادی و ضخامت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال در کارهای ساختمانی انواع سیم و کابل افشان استفاده می ششود چرا که اکثر هاتدی های به کاررفته در آن ها از مس است که رسانای بالایی دارد. همچنین کابل شیلددار معمولا جنس شیلدشان از آلومینیوم است.

پس در نتیجه برای خرید تجهیزات برقی ارزان قیمت باید فروشگاهی را انتخاب نمایید که بدون واسطه زیاد کار کند که هزینه مناسبی داشته باشد و در کنار آن کیفیت محصول خوبی هم داشته باشد. یکی از این فروشگاه ها، فروشگاه نت نتی (netnety) می باشد که با خیال راحت می توانید از آن بهترین خرید را انجام دهید برای آگاهی از خدمات بیشتر شرکت نت گستر اینجا کلیک نمایید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید