نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در اصفهان

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در اصفهان

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در اصفهان

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در اصفهان

شرکت نت گستر فراز البرز فعالیت خود را از سال 1390 آغاز نموده و با گردهم آیی تیمی فعال، جوان و پویا. به دنبال ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید و نصب در تمامی نقاط کشور می باشد. در طول این مدت نیز با انجام پروژه های متنوع و جلب رضایت مشتریان، توانسته برای خود نامی در زمینه دوربین و نصب دزدگیر در اصفهان به دست آورد. شرکت نت گستر ضمن ارائه مشاوره و راهنمایی های جامع قبل از خرید به مشتریان خود به جهت نصب انواع دوربین مداربسته، امکان فروش و تامین تجهیزات دوربین مدار بسته و تامین قطعات سیستم های حفاظتی و امنیتی را با قیمت مناسب و ضمانت پس از فروش را دارد. خرید دوربین مداربسته و ارائه خدمات نصب و اجرای آن توسط یک مجموعه سبب می شود تا ضمن کاهش هزینه های جانبی، پیاده سازی پروژه با دقت و هماهنگی بالاتری انجام پذیرد.

همچنین شرکت با انتخاب دوربین های با کیفیت از برند های معتبر و همچنین ارائه خدمات مناسب در زمینه نصب وراه اندازی سیستم های امنیتی می تواند انتخاب اول شما عزیزان باشد.تیم پشتیبانی و فنی نت گستر همچنین در زمینه نصب و راه اندازی شبکه در اصفهان به صورت پیشرفته و حرفه ای نیز فعال بوده و می تواند با ارائه بهترین خدمات، تمامی نیازهای لازم جهت آسودگی خاطر شما را فراهم آورد.

انواع دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته به سه نوع IP, HD و آنالوگ تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ دارای کیفیت پایین ولی قیمت کم هستند که ممکن است بخاطر کیفیت پایینی که دارند قادر به برآورده کردن نیازهای مشتریان نباشد.

این دوربین های IP تحت شبکه هستند و دارای کیفیت بالا و قیمت بالا می باشند. که قادر به برآورده کردن تقریبا تمامی نیازهای مشتریان می باشد. دوربین های HD که نسبت به دونوع دوربین قبلی جدیدتر هستند دارای کیفیت بالا و قیمت پایین هستند که اکثر مشتریان از این دوربین استفاده می کنند. تا بتوانند نیازهای خود را به صرفه تر به طور کامل برآورده کنند. این نوع دوربین مداربسته توانایی به نمایش گذاشتن پلاک خودروها در فاصله زیاد در شب را نیز دارد. کیفیت دوربین های HD از 1 مگاپیکسل شروع و تا این لحظه تا کیفیت 8 مگاپیکسل در بازار موجود است که نسبت به افزایش کیفیت ، قیمت ها نیز افزایش میابند.

خدمات دوربین مداربسته در اصفهان

  • طراحی نقشه ی کابل کشی مناسب
  • فروش، نصب و راه اندازی دوربین مداربسته آنالوگ
  • فروش، نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته AHD
  • انتقال تصویر دوربین مداربسته بر روی موبایل یا اینترنت
  • نصب و راه اندازی انواع دستگاه های ضبط تصاویر (DVR/NVR)
  • فروش، نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته IP (تحت شبکه)
  • فروش، نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته بیسیم (وایرلس)
  • طراحی و جانمایی مناسب به طوری که هیچ نقطه کوری باقی نماند.
  • عیب یابی انواع سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه
  • نصب و راه اندازی و پیکربندی نرم افزار ضبط تصاویر برای دوربین های تحت شبکه

خدمات مشاوره ی پیش از فروش به طوری که شما بتوانید بهترین محصولات دوربین مدار بسته را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید