نصب voip در اصفهان

نصب voip در اصفهان

نصب voip در اصفهان

VoIP (پروتکل صوتی از طریق اینترنت) برای مشاغلی پیشنهاد می شود که می خواهند هزینه های خود را کاهش دهند. همچنین وابستگی خود را به شرکت های تلفنی سنتی کاهش دهند. با استفاده از نصب ویپ می توان از 50٪ یا بیشتر در هزینه های تماس بین شهری و تماس بین المللی و هزینه های اضافی شرکت صرفه جویی کرد. چندین گزینه برای نصب VoIP برای کسب و کار شما وجود دارد. اکثر شرکت های کابل ارائه خدمات اینترنت مقرون به صرفه با پهنای باند بارگذاری و بارگیری خوب را ارائه می دهند. یکی از روش های  اتصال سیستم VoIP به مودم کابلی از طریق مستقیم می باشد. اتصالات مودم کابلی از ساده ترین نصب ها برای VoIP می باشد.

خدمات VOIP  در اصفهان

ویپ (VOIP) مخفف کلمه  Voice over IP می باشد. به عبارت ساده،  ویپ عبارت است از راه اندازی تلفن سانترال یک شرکت بروی بستر شبکه های کامپیوتری بدون نیاز به سیم کشی های اضافه تر. خدمات VoIP برای نخستین بار در دهه ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ روانه بازار گردید، که موفق شد بازار ارتباطات تلفنی را دگرگون کند. اگر چه برخی افراد خدمات VOIP را رقیبی برای تلفن های سنتی می دانند، اما امروزه این روش توانسته است تا حد بسیار زیادی فراتر از تلفن های سنتی عمل کند . خدمات VOIP در اصفهان شامل : امکان استفاده  وسیعی از قابلیت های جالب، پر کاربرد و پیشرفته می باشد که بسیاری از آنها ممکن است توسط فروشندگان ویپ به صورت رایگان عرضه شوندارتباط بین شعب ، کاهش هزینه های مکالمات تلفنی ، اتصال سیستم تلفنی به راه‌کارهای نرم افزاری , …

ویژگی‌ها و مزیت‌های VoIP

  • کم کردن هزینه‌های ارتباطی
  • افزایش دسترسی‌های ارتباطی
  • پورتابل بودن یا قابلیت جابه‌جایی داشتن
  • مقیاس‌پذیری بالا
  • دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ
  • کیفیت صدای شفاف‌تر
  • پشتیبانی و انجام دادن چندین کار

voip چگونه کار می‌کند؟

سرویس ویپ VOIP صدای کاربر را از سیگنال‌های صوتی تبدیل به داده‌های دیجیتال می‌کند. در مرحله بعد همین داده‌های دیجیتال از طریق اینترنت ارسال می‌شوند. اگر کاربر دیگری از یک شماره تلفن معمولی تماس بگیرد، سیگنال قبل از اینکه به آن کاربر برسد، دوباره به سیگنال تلفن تبدیل می‌شود. از جمله قابلیت‌های آن این است که مسیریابی تماس‌های ورودی و خروجی را به کمک شبکه‌ های تلفن موجود انجام می‌دهد. با این حال، برخی از خدمات ویپ تنها از طریق رایانه یا تلفن ویپ در دسترس هستند.

برای استفاده از ویپ روشی برای تبدیل سیگنال‌های آنالوگ تلفن به سیگنال‌های دیجیتالی قابل ارسال از طریق اینترنت مورد نیاز است. این عملکرد را می‌توان در خود تلفن قرار داد یا در یک جعبه جداگانه مانند ATA.

  • VOIP با استفاده از ATA: تلفن معمولی، ATA، اترنت، روتر، اینترنت، ارائه دهنده خدمات VOIP
  • VOIP با استفاده از تلفن IP: تلفن IP، اترنت، روتر، اینترنت، ارائه دهنده خدمات VOIP
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید