خدمات سرور اصفهان

خدمات سرور اصفهان

خدمات سرور اصفهان

خدمات سرور و شبکه کامپیوتر

به منظور حفظ و پشتیبانی شبکه ها نیاز به استفاده مداوم از خدمات شبکه می باشد. در گذشته کامپیونر ها و سرور ها کلیه کار های محاسباتی یک شرکت را انجام می دادند. ولی قابلیت ارتباط گرفتن با کاربر را نداشتند. بعد از آن ها گونه ای جدید ازسرور ها به وجود آمدند. که از نظر قدرت و سرعت بسیار بالاتر بودند. این سرور ها در فضایی که به آن اتاق سرور می گویند قرار می گیرد. از نظر هزینه ای بسیار بالاتر و فضای ذخیره سازی آن ها نیز بیشتر بود. از این جهت به منظور ذخیره دیتا ها و انتقال آن از این مدل سرور ها بهره گرفته می شود. به جهت استفاده از خدمات راه اندازی شبکه شرکت نت گستر فراز البرز تنها کافی است با ما تماس حاصل فرمایید.

به طور کلی سرور به سیستمی گفته می شود که تمامی دیتا ها ، اطلاعات و داده های یک سازمان را در خود ذخیره می کند. و در مواقع نیاز آن ها را بین کامپیوتر ها جا به جا می کند. این اطلاعات در فضای ابری مانند سرور ذخیره و محافظت می شوند که به آن شبکه می گویند. سرور انتقال اطلاعات را بین کلیه سیستم های متصل به شبکه در کمتر 1 ثانیه انجام می دهد. سرور های مختلفی وجود دارند که هر کدام وظایف مربوط به خود را دارند. از جمله سرور های موجود می توان به وب سرور ها ، سرور ایمیل و مجازی اشاره کرد. یک دستگاه سرور می تواند هم نقش خود را داشته باشد و هم از سرور دیگری نیز استفاده کند و اطلاعات را دریافت کند.

تامین و فروش تجهیزات شبکه و سرور :

با توجه به فراگیر شدن روزافزون شبکه‌های کامپیوتری ، ارائه راهکا‌رهای کارا و مطمئن در طراحی شبکه‌ ها امری اجتناب‌ناپذیر است. شرکت نت گستر با بهره‌گیری از نیروی فنی و متخصص در امر شبکه، آماده‌ی ارائه‌ی حرفه‌ای‌ترین خدمات شبکه، سرور و دیتاسنتر ، طراحی، نصب و راه‌اندازی شبکه، خرید سرور و تجهیزات شبکه، تهیه سخت‌افزار با قیمت مناسب، بهترین و به‌روزترین راه‌کارهای امنیت، عیب‌یابی، مدیریت، نگهداری و به‌روزرسانی شبکه‌های سازمانی و خصوصی شماست.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید