نمایندگی سرور اچ پی اصفهان

نمایندگی سرور اچ پی اصفهان

نمایندگی سرور اچ پی اصفهان

مهندسی فروش سرور به معنای تأمین نیازهای مشتریان در زمینه خرید و استفاده از سرورهای اچ پی است. در این حرفه، مهندسان فروش با مشتریان صحبت کرده و نیازهای آنها را شناسایی می‌کنند. سپس، با توجه به این نیازها، محصولات و خدمات مختلفی را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند و آن ها را در فرآیند خرید و استفاده از سرورها یاری می‌کنند.
مهندسان فروش سرور باید با تمامی جزئیات مربوط به سرورهای اچ پی آشنا باشند و توانایی ارائه مشاوره‌های حرفه‌ای در زمینه انتخاب و خرید سرورهای اچ پی را داشته باشند. همچنین، آنها باید بازار و رقبای خود را نیز به دقت بررسی کنند تا بتوانند بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهند.
در کنار توانایی‌های فنی، مهندسان فروش سرور باید مهارت‌های ارتباطی و فروشگاهی قوی نیز داشته باشند تا بتوانند با مشتریان به خوبی ارتباط برقرار کنند و نیازهای آنها را به خوبی متوجه شوند و در نهایت با موفقیت محصولات خود را به آنها بفروشند.

نمایندگی سرور اچ پی اصفهان

نصب، کانفیگ و راه اندازی سرورهای HP

شرکت نت گستر فراز البرز در زمینه نصب سرور HP، راه اندازی و کانفیگ این برند سرور و همچنین کلیه قطعات سخت افزاری (رم (Memory)) ، هارد دیسک (HDD) یا (SSD) ، پردازنده (CPU) ، منبع تغذیه (Power) و خدمات فنی اعم از اسمبل قطعات ، رید کردن هاردها (RAID)، نصب سیستم عامل (ویندوز و هر سیستم عامل دیگری) و ساخت تخصصی ماشین های مجازی (VM) و مجازی سازی سرور اچ پی فعال است.

دانستن یک کانفیگ مناسب و انتخاب یک مشخصات خوب برای خرید سرور hp خیلی تاثیر زیادی در هزینه خرید سرور hp دارد. چونکه امکان دارد شما قطعاتی را برای سرور انتخاب کنید که قیمت سرور اچ پی  را بالا میبرد. این عدم دانش شما هیچ کارایی برای استفاده شرکت ندارد و حتی برعکس این موضوع هم وجود دارد. که شما با انتخاب یک کانفیگ ضعیف برای سرور خوشحال از پایین بودن قیمت سرور hp اقدام به خرید سرور hp نمایید و بعد از استفاده از سرور با سرعت کم و جوابدهی بد سرور روبرو شوید که بعد از بررسی و عیب یابی سرور اچ پی کارشناسان فنی شرکت نت گستر که در زمینه فروش سرور hp  متخصص می باشند.

متوجه خواهید شد که قطعات برای درخواست هایی که شما از سرور دارید ضعیف هستند. و این موضوع باعث می شود دوباره با هزینه های بالاتر برای انتخاب قطعات بالا سرور را برای جوابدهی خواسته های خود اقدام به خرید سرور اچ پی نمایید . پس برای انتخاب یک کانفیگ خوب دقت و مشاوره لازم است. شرکت نت گستر فراز البرز (نمایندگی سرور اچ پی اصفهان) در بهترین حالت و جوابدهی و بدون هزینه و انتخاب یک سرور کارآمد با کمترین هزینه سرور اچ پی مورد نظر خود را که جوابگوی درخواست شما از عملکرد یک سرور باشد دریافت کنید.

انواع سرور اچ پی

  • سرور اچ پی مدل DL380 G10
  • سرور اچ پی مدل DL380 G9
  • سرور اچ پی مدل DL380 G8
  • سرور اچ پی مدل DL380 G7
  • سرور اچ پی مدل DL360 G10
  • سرور اچ پی مدل DL360 G9
  • سرور اچ پی مدل DL360 G8
  • سرور اچ پی مدل DL360 G7
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید