راه اندازی ویپ اصفهان

راه اندازی ویپ اصفهان

راه اندازی ویپ اصفهان

VOIP چیست؟

VOIP تکنولوژی است که اجازه می‌دهد تا برای برقراری تماس‌های تلفنی از اینترنت به جای شبکه‌های تلفن همراه یا تلفن ثابت استفاده شود. در ویپ VOIP ، صدا و تصویر به صورت دیجیتال به بسته‌های کوچکی تقسیم شده و به صورت اینترنتی به مقصد منتقل می‌شوند.

Issabel چیست؟

Issabel یک سیستم مدیریت تلفنی و مرکز تماس است که برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق یک رابط کاربری، تماس‌های ورودی و خروجی خود را مدیریت کنند و از قابلیت‌هایی مانند مکالمات کنفرانسی، انتقال تماس، ارسال پیامک و ایمیل و وب کنفرانس بهره ببرند.

VoIP چگونه کار می‌کند؟ | راه اندازی ویپ اصفهان

Voice over IP صدای شما را به یک پکت‌های دیجیتال تبدیل می‌کند، آن را فشرده می‌کند و از طریق اینترنت ارسال می‌کند. ارائه دهنده خدمات VoIP (مثل ارائه دهنده خدمات اینترنتی) تماس را تنظیم می‌کند.

بسیاری از مردم VoIP را به تلفن ثابت سنتی، ترجیح می‌دهند، زیرا هزینه راه‌اندازی کمتری دارد و می‌توانند با استفاده از اینترنت تماس برقرار کنند. که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های بین‌المللی می‌شود.

Voice over IP از شبکه مبتنی بر پروتکل TCP/IP استفاده می‌کند که از پایه‌های ساختار ضروری اینترنت است. تلفن IP یک نوآوری عظیم در سیستم مخابراتی صد ساله است. برای تماس‌های تلفنی، مکالمه با استفاده از بسته‌های داده کوچک رد و بدل می شود. اینترنت می‌تواند این بسته‌های داده را در کمتر از یک ثانیه به سراسر جهان ارسال کند. برای تلفن اینترنتی، این بسته‌ها بین تلفن شما و ارائه دهنده VoIP حرکت می‌کنند، و تماس بین شبکه‌ ای را راحت‌تر می‌کند. همچنین عملکردهای مفید دیگری مانند پست صوتی، ارسال تماس، ضبط تماس را ارائه می‌دهد.

مزایای راه‌اندازی ویپ VoIP

از میان تمامی جوانب مثبت و امکاناتی که راه اندازی سیستم ویپ VoIP در اختیار شما قرار می‎‌دهد، کاهش هزینه‌های جاری مهم‌ترین آن است. سایر ویژگی‌هایی که این فناوری پیشرفته را در  میان سایرین متمایز می‌کند عبارت‌اند از :

  • عدم نیاز به سیم‌کشی مجزا
  • امکان برگزاری کنفرانس‌های صوتی و تصویری
  • امکان ادغام دستگاه تلفن با کامپیوتر
  • هزینه رایگان تماس کاربران خارج از سازمان (به سرتاسر جهان)
  • مدیریت متمرکز
  • امکان توسعه راحت سیستم
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید