تعمیر و نگهداری شبکه

تعمیر و نگهداری شبکه

تعمیر و نگهداری شبکه در اصفهان

پشتیبانی و نگهداری شبکه یکی از الزاماتی است که اکثر شرکت ها و سازمان ها به آن نیاز دارند. برخی از شرکت ها با استخدام نیروی متخصص به نگهداری، نصب و پشتیبانی شبکه و سخت افزار مبادرت می ورزند. همچنین برخی دیگر با برون سپاری، مدیریت خدمات را به شرکت های نصب، پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری می دهند.
شبکه کامپیوتری در واقع ستون فقرات بخش فناوری اطلاعات شرکت شما است. اتصال تمامی دستگاه ها به وسیله این شبکه صورت می پذیرد و تمامی اطلاعات و دیتاها در این بستر منتقل می شود. نصب شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی از آن ،دسترسی به تمام بخش های سخت افزاری و نرم افزاری را در یک بستر واحد فراهم می آورد. هر کدام از خطوط ارتباطی، سرور، سوئیچ ها، رایانه ها، چاپگرها و یا اتصال اینترنت ممکن است دچار مشکل یا اختلال شوند. این اختلال و یا قطعی ممکن است به صورت کلی و یا جزئی رخ بدهد. در این زمان است که کار پشتیبان شبکه شروع می شود.
وظیفه دیگر این فرد برای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بررسی دوره ای و اطمینان به صحت عملکرد تمامی اجزا است تا مشکلی به وجود نیاید. در حقیقت پشتیبان شبکه دو وظیفه رفع مشکلات شبکه و عیب یابی آن را بر عهده دارد و با مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری از بروز مشکلات احتمالی تا حد زیادی جلوگیری می کند. پشتیبانی و نگهداری شبکه فعالیتی تخصصی و حرفه ای است که باید از افراد کارآزموده و ماهر بهره برد. تجربه فرد نیز یک عامل اساسی است و به سرویس های پیاده شده کیفیت بالاتری می دهد.

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری از مهمترین بخش های مورد نیاز هر سازمان است. پشتیبانی و نگهداری از کامپیوترها، تجهیزات فیزیکی و سرورها و مدیریت کل زیرساخت های IT برعهده شرکت های پشتیبانی شبکه های کامپیوتری است. اصول اساسی نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مواردی از جمله: امنیت سایبری شبکه، عملکرد شبکه، مقیاس پذیری شبکه، انطباق زیرساخت های فناوری اطلاعات و تعمیرات پیشگیرانه شبکه می باشد. همچنین با ارتقاء بخش ارتباطی و یا زیرساختی و بروزرسانی داخلی سیستم ها در شرکت ها، نیاز به مدیر کارشناس شبکه به شدت افزایش می یابد. این پشتیبانی حرفه ای توسط شرکت شرکت نت گستر برای تمامی شرکت های کوچک و بزرگ و سازمان ها ، آموزشگاه ها، هتل ها، و تمامی محیط های اداری و صنعتی و تجاری قابل پیاده سازی است.

  • خدمات شبکه
  • کابل کشی شبکه
  • تجهیز سخت افزار و سرور
  • نصب و راه اندازی سوئیچ و روتر
  • نصب و راه اندازی اکتیودایرکتوری
  • ارتباط بین دفاتر و شعب
  • فایروال و کنترل مصرف اینترنت
  • سرویس های تکمیلی
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید