خدمات سرور در اصفهان

خدمات سرور در اصفهان

خدمات سرور در اصفهان

خدمات پشتیبانی سرور

کاری که سرورها انجام می‌دهند یکپارچه سازی فرایند ارتباط است و اهمیت بالایی در هر شبکه دارند. در این میان پشتیبانی شبکه و سرور و یا به طور کلی پشتیبانی سرور خدماتی را به شما ارائه می‌دهد که برای کسب و کار شما اساسی و حیاتی هستند؛ به لیست زیر نگاه کنید:

و مواردی مشابه که همه بر افزایش عملکرد و افزایش امنیت اطلاعات شما متمرکز است.

خدمات مجازی سازی شبکه و سرور

راه‌اندازی مجازی‌سازی اولین کاری است که کارشناس شبکه با هدف استفاده بهینه از سخت‌افزار قدرتمند سرور انجام می‌دهد. مجازی سازی شبکه روشی است برای ترکیب منابع موجود در یک شبکه با هدف تلفیق چندین شبکه فیزیکی، تقسیم شبکه به چند بخش یا ایجاد شبکه‌ای نرم‌افزاری بین ماشین‌های مجازی. به بیان دیگر در مجازی‌سازی سرور، سرویس‌های شبکه به صورت نرم‌افزاری به طوری از یکدیگر منفک می‌شوند که فعالیت هر سرور مجازی روی فعالیت مابقی سرورها تاثیری نداشته باشد.

با استفاده از خدمات مجازی سازی شبکه می‌توان فایل‌ها، تصاویر، برنامه‌ها و پوشه‌ها را به صورت متمرکز از یک سایت فیزیکی مدیریت کرد. رسانه‌های ذخیره سازی را می‌توان به راحتی اضافه یا مجدداً آن‌ها را واگذار کرد. فضای ذخیره سازی را می‌توان بین سرورها به اشتراک گذاشت و یا آنها را دوباره تخصیص داد.

خدمات مجازی سازی سرور

شرکت نت گستر فراز البرز با بهره‌گیری از توان متخصصین خود خدمات مختلفی را در زمینه مجازی سازی ارائه می‌دهد. از جمله خدمات سرور در اصفهان که توسط شرکت نت گستر فراز البرز ارائه می‌شود می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

جهت مشاوره و سفارش محصولات و خدمات مجازی سازی سرور و سایر خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید