راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP

راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP

راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP در اصفهان

تلفن های تحت شبکه (VoIP)

تلفن تحت شبکه با علامت اختصاری VoIP یک فناوری است که از طریق آن پیام های صوتی می‌توانند در شبکه های پروتکل اینترنتی (IP) مانند اینترنت ارتباط برقرار کنند. این فناوری مانند یک سرویس تلفنی با استفاده از اینترنت به جای سرویس تلفنی سنتی عمل می کند. تلفن تحت شبکه (VOIP) ، نرخ های پائین تری درمقایسه ‌با بسیاری از شرکت های تلفنی ارائه می کنند. یک اتصال باند گستر باکیفیت خوب می تواند یک پیش نیاز برای اجرای بی دردسر سرویس باشد.

مزایا سیستم تلفنی ویپ

مزایا راه اندازی تلفن تحت شبکه VOIP که می‌تواند بهبود و سهولت در ارتباطات سازمانی را فراهم کند. به شرح زیر می باشد :

  1. کاهش هزینه‌ها: استفاده از شبکه داده برای تماس‌های تلفنی می‌تواند در کاهش هزینه‌های مربوط به تماس‌های بین‌شهری و بین‌المللی تاثیرگذار باشد.
  2. انعطاف‌پذیری: سیستم تلفنی ویپ قابلیت‌هایی مانند انتقال تماس، نگهداشت تماس، گروه‌بندی تماس و امکانات دیگر را فراهم می‌کند که به کارکنان و سازمان کمک می‌کند ارتباطات را بهبود دهند و به نیازهای مختلف پاسخ دهند.
  3. امنیت: با استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری و امنیتی، سیستم تلفنی ویپ می‌تواند امنیت ارتباطات را تضمین کند و در برابر حملات احتمالی مقاوم باشد.
  4. یکپارچگی با سیستم‌های موجود: سیستم تلفنی ویپ به راحتی قابل ادغام با سیستم‌های موجود در سازمان مانند ایمیل، پیامک و نرم‌افزارهای مدیریتی است

امکانات تلفن های تلفن تحت شبکه (VoIP)

سیستم تلفن ( Phone System)

  • دستیار خودکار ( Auto Attendant): دستیار خودکار یک سیستم تلفنی خودکار به منظور ارائه خدمات بهتر کسب و کار است که جایگزین یک پست کاری مثل مسئول پذیرش، منشی و یا اپراتور تلفن می باشد.
  • ( Ring Group): Ring Group راهکاری به منظور توزیع تماس های ورودی بین کاربران مربوطه (مانند تیم فروش یا پشتیبانی) می باشد که بعضا با اصطلاح Hunt Group نیز شناخته می شود.
  • موسیقی در انتظار ( Music on Hold): موسیقی یا پیام های مختلف کاری مانند معرفی کسب و کار، محصول و یا خدمات باشد که از قبل ضبط شده اند و در زمان انتظار پخش می شود و کسب و کار شما را حرفه ای تر نشان می دهد.
  • ( Extension Dialing): امکان تماس با هر شخصی از اعضای کمپانی تنها با شماره گیری یک داخلی؛ حتی در صورتی که شخص مورد نظر در محل دیگری مستقر است.

ویژگی های کسب و کار (Business Features)

  • Caller ID Blocking: امکان مسدود کردن Caller ID خود برای تماس های خروجی
  • Conference Bridge: امکان کنفرانس صوتی روی بستری تلفن سازمانی بدون نیاز به پرداخت هزینه به مخابرات
  • تماس نامحدود ( Unlimited Calling): با استفاده از سرویس تلفن ویپ به طور قابل توجهی صورت حساب تلفن کسب و کارتان را کاهش می دهید.
  • Group Intercom Paging: امکانی مفید برای اطلاع رسانی آنی به کلیه افراد یک دپارتمان، ساختمان یا دفتر کاری
  • Call Park: این امکان را دارید که یک “تماس” را در فضائی شبیه به Cloud بگذارید. هر کارمندی از شرکت می تواند آن تماس را انتخاب کند و بردارد.
  • انتقال تماس (Call Transfers): امکان انتقال مکالمه به صورت گرم ( دادن اطلاع قبلی به شخص مورد نظر ) یا به صورت سرد ( انتقال تماس بدون اطلاع قبلی به شخص مورد نظر ).
  • صندوق صوتی (Voicemail): صندوق پست صوتی این امکان را می دهد در صورتیکه شخص مورد نظر پاسخگو نیست. یا در دسترس نیست و یا حتی در حال مکالمه می باشد. پیام را به صورت فایل صوتی دریافت کرده تا امکان شنیدن آن در اولین فرصت باشد.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید