پشتیبانی ویپ در اصفهان

پشتیبانی ویپ در اصفهان

پشتیبانی ویپ در اصفهان

سیستم ویپ voip یا انتقال صدا روی شبکه، بیشتر برای سازمان ها، مراکز آموزشی به منظور پشتیبانی و همچنین مراکز تبلیغاتی و فروش مورد استفاده قرار می گیرد. شما قادر خواهید بود که تماس های تلفنی خود را با کمترین هزینه بر بستر وب انجام دهید. در واقع ویپ یک سیستم تلفنی است که شما بر بستر آن، تمامی تماس های تلفنی خود را تقریباً رایگان انجام می دهید.

در سیستم ویپ، تنها یک شماره تلفن خاص به شما داده می شود. شماره تلفن تمامی کارشناسان شما یکسان خواهد بود و تنها با شماره های داخلی از یکدیگر متمایز می شوند. همچنین در صورت تماس مشتری با مرکز، می توانید یک اپراتور برای شرکت خود در نظر بگیرید.

پشتیبانی ویپ در اصفهان | ویپ چگونه کار می‌کند؟

VoIP سیگنال‌ های صوتی را به داده‌های دیجیتال تبدیل کرده و آن‌ها را از طریق اینترنت، منتقل می‌کند.

پروتکل SIP و SIP Trunking

تکنولوژی VoIP بر اساس پروتکل‌های مختلفی کار می‌کند که SIP را می‌توان مهم‌ترین آن‌ها دانست. SIP مخفف عبارت “Session Initiation Protocol” بوده و یک پروتکل ارتباطی برای برقراری تماس‌های ویپ و سایر جلسات متنی و چند رسانه‌ای فوری مانند تماس‌های صوتی و تصویری آنلاین است.

امکانات ویپ VOIP

۱. امکان ارائه شماره تلفن های داخلی به تعداد بالا

۲. امکان دریافت پیام صوتی (Voicemail)

۴. تلفن های نرم افزاری (SoftPhone)

۵. فکس یا Fax to Email

۶. VoiceMail to Fax

۷. Interactive Voice Response

۸. صف انتظار

۹. تنظیم ساعات اداری

۱۰. گزارش گیری

تفاوت خطوط تلفن ثابت و فناوری VoIP چیست؟

در این قسمت قصد داریم به تفاوت‌های دو فناوری ویپ و آنالوگ اشاره کنیم. در جدول زیر، تفاوت خطوط تلفن ثابت و فناوری VoIP را آورده‌ایم.

خطوط تلفن آنالوگ فناوری VoIP
امواج صوتی ازطریق کابل‌های مسی و فیبر نوری منتقل می‌شوند. داده‌های صوتی ازطریق پروتکل اینترنت منتقل می‌شوند.
عملکرد آن به تلفن آنالوگ وابسته است. عملکرد آن فقط ازطریق اتصال اینترنت امکان‌پذیر است.
تمام تماس‌ها با هزینه همراه و تماس‌های بین‌المللی بسیار گران هستند. تماس‌های محلی رایگان و تماس‌های بین‌المللی مقرون به‌صرفه هستند.
برای دسترسی به ویژگی‌های محدود، به خطوط تلفن سیمی و تجهیزات اضافی نیاز است. مقیاس‌پذیری آسان و امکان افزودن ویژگی‌های جدید فراهم است.
معمولاً خطوط تماس درصورت قطع برق همچنان کار می‌کند. معمولاً با قطع برق امکان برقراری تماس نیز وجود نخواهد داشت؛ مگر اینکه کاربر از اینترنت خط استفاده کند.
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید