خدمات ویپ در اصفهان

خدمات ویپ در اصفهان

ویپ چیست؟

گوشی و سیم زوجی های قدیمی تلفن و سانترال را فراموش کنید.

به تکنولوژی فکر کنید که به راحتی از رایانه شخصی، موبایل، یا از طریق اینترنت در هر مکان و زمانی با شماره شرکت می‌توانید با مشتری تماس بگیرید و همچنین تماس‌ها را پاسخ دهید. (یادتون نره این یکی از ده ها قابلیت ویپ هستش!)

ویپ یک سیستم تلفنی است که از طریق بستر شبکه یا IP یا مثل اینترنت صدا را انتقال می‌دهد.

مزایای وویپ چیست؟

اغلب شرکت‌هایی که با تماس‌های درون سازمانی، شهری و بین‌المللی سروکار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتریان هستند از خدمات VoIP استفاده می کنند. به دلیل مبتنی بر شبکه بودن سیستم ویپ، می‌توان از تمامی ظرفیت‌های شبکه استفاده کرد. سازمان‌ها با دریافت خدمات تلفن VOIP قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم افزار CRM، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهند. با پیاده سازی تلفن تحت شبکه امکاناتی مثل صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و ده‌ها قابلیت دیگر می‌توانید به صورت حرفه‌ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

خدمات ویپ در اصفهان

خدمات ویپ توسط شرکت نت گستر فراز البرز با بهترین کیفیت و قیمت ممکن انجام می شود. این شرکت ارتباطی بسیار قوی، توانسته با ارائه سرویس های مخابراتی نسل جدید به سرتاسر ایران من جمله شهر اصفهان، به عنوان یک شرکت کاملا تخصصی و بزرگ شناخته شود. تلفن اینترنتی در واقع نسل جدید تلفن های ثابت است که بر پایه اینترنت فعالیت دارند، و کاربرد و بازدهی آنها همانند تلفن های ثابت معمولی است، با این تفاوت که، مزایای بیشتری نسبت به تلفن های سنتی داشته و از این حیث بسیار مقرون به صرفه می باشند. از مهمترین مزایای این تلفن نسبت به تلفن ثابت سنتی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکاله بسیار ارزان و در حد رایگان نسبت به تلفن های معمولی حتی برای تماس های بین المللی
  • قابلیت جابه جایی آسان تلفن به سایر نقاط کشور و دنیا
  • امکان اتصال آسان به تلفن های سنتی و اینترنتی
  • امکان برقراری تماس با تمام خطوط تلفنی سرتاسر ایران و دنیا
  • امکان استفاده با تمامی سرویس دهنده ها اینترنت
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید